film dags...

va tiden går fort, efter mycket om och men tog jag mig upp i morse efter ca 1 timmes sömn i natt... grr

Men men... Inte alla som kommer hem med mat till en 3 på natten, hade ju vart schysst om det inte va så att jag skulle upp om ca 2 timmar då, så nej mat va inte så lockande, men det är väll den goda tanken som räknas antar jag!!!

Åkte till Larsbo efter jobbet och träffa mormor och resten av fam carlsson, trevligt, Daniel kom oxå när han piggnat till, så det va riktigt trevligt!!!

God mat och trevligt sällskap, och nu ska jag krypa upp i soffan med godis påsen, ostbågarna och kika på Reservation Road

                                     

Nån som sett den???

Den verkar iaf ganska bra så vi får se, om inte annat så får jag ju äta ostbågar, och det var riktigt länge sen!!! mums

Nej jag talar om sen iaf om den va bra lr inte...

Ha en trevlig lördagskväll allihopa!!!
Är det nån som ska ut och partaja, sväng era lurviga lite åt mig med, för jag är grymt party sugen, dock för trött för det nu,men suget finns där iaf :)

*Love me or leave me*

Kommentarer
Postat av: hanna

mission complete :p

2008-10-05 @ 13:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0