kaffe kaffe kaffe

jaha, då sitter jag här med mitt älskade kaffe och njuter, är ju så gott med Kaffe!!!
Känner mig nästan som Tobbe från I en annan del av köping ibland :)



Haha han är så söt...

Jag verkligen hoppas att det kommer en till säsong!!!
För man kan verkligen skratta ihjäl sig åt dom...

Nej om man ska ta och göra sig i ordning för utbildningen, sista gången idag!!!
Det har varit väldigt intressant, men dock lite drygt med alla utbildningar, men bara för att den här slutar idag så betyder inte det att det var den sista, nej nej.... vet då iaf 2 till jag ska gå på inom en snar framtid, jösses va smart jag ska bli...


*"Du ser för djävlig ut. Gå och raka dig, gubbe!"* Tobbe ger stiltips till snickaren som fixar till i Mats lägenhet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej..klicka på nytt inlägg,sen html där uppe vid där de står om du ska ha fet stil,kursiv m.m sen klistrar du in länken från ett youtube klipp. Sen uppdatera. Sen är det klart!=)

2008-10-07 @ 13:24:59
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0