ljushuvud

japp det är jag nu, för en gångs skull är jag nöjd, på en gång... annars brukar det få gå ett tag och sen kanske jag är nöjd när jag vant mig...

Men nej, det vart fint... så ja, jag är nöjd :)

Vart bjuden till Hanna innan jag åkte på kladdkaka... mumsigt värre, fick även 2 presenter... gulle dig!!!

Efter friseringen bar det av till lillhedsvägen för ett besök, och där fick vi mat... gott värre...

Vilken lyxdag det vart idag då :) det tackar man aldrig nej till...

Äntligen vart det en matta igår... och fin va den oxå... så nu ska det bara städas innan den kan inta sin plats på köksgolvet, vilket jag hade tänkt göra i morgon eftersom jag va ledig, men nej då, va visst utbildning i morgon som inte va inlagt på mitt schema, och hur surt känns inte det, åka till söderbärke för 2 timmar...

Ska luncha med Caroline innan iaf, det blir trevligt...

Nej ska dona lite nu , fast med vad vet jag inte...

Men om inte annat så ska jag vänta på att Desperate börjar... wiiee


Och i morgon är det Grey´s anatomy, and guess what... jag jobbar inte kväll i morgon som dom andra 2 veckorna, så då kan jag kika i lugn och ro ;)



jaja, är det så det ska vara så är det väll så, kan inte mer än försöka!!!

bye bye

*Do you want to know the truth about the truth? Its hurts, so we lie.*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0