missat samtal... +25

varför ringer dom till mig massa gånger för....
det är ju numret dom varnar för att man blir lurad på pengar...

Brukar lyssna på adam& gry på mornarna när jag jobbar, och dom testa ringa upp det där numret, nån röst som sa att det va kö men att dom skulle besvara samtalet så fort dom kunde... ja fast på engelska såklart, och så fick man lyssna på Ronan Keating under tiden...

Nu har jag ju iaf inte vart så korkad att jag svarat när dom ringt, men ändå...

Lite obehagligt är det allt....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men ja menar det. Thailand är bara blaha emot ludvika gård..=) haha..

2008-10-15 @ 11:46:29
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: M-L

men gud!! vilka idioter!! man kan ju bli rasande för mindre! bläääää!!



jaaa, äntligen börjar han på och bli sitt dryga jag igen! haha! tänk att man skulle komma att sakna det... :)



kramar!!

2008-10-15 @ 14:31:18
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0