nya frillan...

eftersom Tarja ville se nya frillan så kommer den här, dock inget vackert kort men är ju bara håret ni ska se :)




som ni ser, ett riktigt ljushuvud :)

Jaha, då var första dan på utb. klar, och det var kul, riktigt kul... bra grupp, bra ledare... synd bara jag och hanna hamna i olika grupper, men vi överlever nog ändå,

fast känner ju däremot då ingen u gruppen, men den verkar bra... trevliga människor... än så länge iaf :)

nej nu är det glamour på tv :) ja jag är knäpp jag vet, men kan inte hjälpas :)

*bye bye*

Kommentarer
Postat av: M-L

tjusig frilla majja!! du får mig ju nästan att sakna mitt blonda hårsvall ;) BRA BETYG! kramar!!

2008-10-17 @ 23:18:22
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: leonora

VA TJUSIG DU ÄR I HÅRET!!



SAKNAR DEJ MIN LILLA SKRUTT

2008-10-18 @ 11:44:33
Postat av: Anonym

såå tjusig du var i håret!=) Skit snyggt!:) Åh ja.. fest ja.. de får vi styra upp snart!:)

2008-10-19 @ 21:25:26
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0