rört på fläsket idag :)

ja äntligen har jag tagit min feta röv ut och promenerat...

Va super taggad när vi va i Tunisien att ut och gå igen, men sen kom man hem till regn och rusk, och vad händer, jo all lust försvinner, men idag när jag kom hem från jobbet sa jag till mig själv att nu jävlar tar du din stora röv och går ut i solen och rör på fläsket, sagt och gjort så gjorde jag det!

Och det var skönt, riktigt skönt.. Men satan va varmt det vart, men men... sen var det bara hem att duscha och sen laga mat...

Vitlökskroketter med fläskfilé och bearnaise sås och sallad... mums, så om nån funderar i natt om det är nåt konstigt ljud, och det stinker vitlök, så är det bara jag som förvandlats till en krokett med smak av vitlök...

Förresten, finns det nån som vill följa med på mina "röra på fläsket promenader" så hör av er... vare sig ni har fläsk lr inte att röra på :)

nej ska kika lite på tv under filten, det är ju så satans kallt i den här lägenheten...

*Take Care*


Kommentarer
Postat av: Anonym

men hallå, jag vill iaf röra på mig :P

2008-10-06 @ 21:08:11
Postat av: leonora

jag vill följa med juuu, men jag bor kuklångt bort :'(

2008-10-08 @ 16:05:53
URL: http://bittrabritta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0