sammanfattning

Känner att jag måste göra en sammanfattning av min helg i Brunnsvik, lr ja en hel helg va det ju inte men fredag och lördag!!!

Har iaf varit 2 toppen dagar, känner att jag lärt mig massor, men har ju dock förtfarande massor kvar att lära mig!!!
Men det är väldigt intressant, det som jag kan tycka är en aningens aning jobbigt är när man måste stå och prata inför hela gruppen, för vi va iaf en rätt stor grupp, en 6 7 st mer än i Hannas grupp,
men trots det så gick det bra!!!

Gruppen va väldigt bra, så man kände sig bekväm med dom andra, och det är ju väldigt viktigt.

Men ja, som sagt, va en jätte skoj och intressant utb. Och jag ser fram emot dom nästa 2 dagar vi ska ha i November!!!

Ledaren vi hade va toppen, lättsam och bra!!!
Och det gör ju så himla mycket...

Ja det var väll min sammanfattning av Brunnsvik :)

Har spelat yatzy i kväll med min karl...

Vi vann 2 ggr var, men säger bara en sak... va ingen bra Yatzy dag i dag :( men men... man kan inte alltid vara på topp!!!

Nu längtar jag bara att nästa vecka ska ta slut, ska på dialog heeela veckan, och hur tråkigt är inte det, plus att det är inte det absolut bästa för min nacke kan jag lova!

På kvällen känns huvudet så tungt att man skulle vilja ta av sig det och lägga det bredvid sig...

Men men, kiropraktorn fixar det mesta )

Nej ha en trevlig lördags kväll allihopa!!!

Tack för mig...  

 

*Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat. *
Källa: Nalle Puh
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0