sängen nästa

ja lär strax krypa ner, lär ju ladda upp mig inför utbildningen som börjar i morgon.. hoppas den blir bra...

Va på nån info träff idag om utb. som börjar i morgon, och det verkar då bra än så länge, men de verkar även som att vi är en stor grupp, och det kan jag tycka är lite jobbigt... skönare med mindre grupper...

Som den gruppen vi hade i Uppsala va perfekt!!!

Men men man kan väll inte få allt här i livet...

Ser iaf fram emot min pizza dejt på söndag ;)

Plus att Faster är på besök i sverige, hon bor ju vanligtvis i malmö... lr ja utanför... i höör... men dom brukar alltid hyra stuga i säfsen nån gång per år. Lr ja 2 ggr tror jag dom brukar va hit iaf.

Så på söndag kommer dom till larsbo och hälsar på så ska dit innan jobbet!!!

nej har verkligen inget intressant att skriva så känns bara onödigt att fortsätta!!!

*Hasta la vista*

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ligger inte malmö i sverige?!=)

2008-10-17 @ 09:29:19
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0