some pictures...

måste ju visa lite bilder nu tex på mattan;
 den är riktigt skön att gå på :)

sen skulle min kära mor sy om ett par gardiner som jag beställde från jotex som inte passa nå vidare, och det har hon gjort och så hade hon satt upp dom när vi va i Tunisien, så dom hängde där så fint som en överraskning när vi kom hem...
 så tjusiga så... :)

Sen tänkte jag slänga in ett par till bilder så ni ser hur det ser ut när det börjar bli lite ordning,
det är ett av fönstren i vardagsrummet som jag verkligen tycker om :)

Handlat massa fina grejer från en på jobbet;  en söt stol med en fin ängel, och en liten pall,  den fina med hjärtat på tex, och toa skylten.

Hon har så fina saker som jag bara inte kan låta bli att köpa... i just can´t help it...

Sen har jag ju köpt en hel del mer grejer men ska jag lägga ut allt tar det en evighet :)

*Var mot andra som du vill att andra ska vara mot dig*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0