stor städning av bilfan

ja det kan jag lova att det vart idag efter utbildningen...
Dammsög och tvätta rutorna in och utvändigt... en riktig jäkla storstädning kan jag lova att det vart... tog fan 1 1/2 timme... pust och stön, för det var jobbigt :)

Va även ner till mormor och drack lite kaffe, hon hade främmande, så det var trevligt

När bil tävttningen va klar så fick jag mat hos mamma och pappa, satt inte helt fel kan jag lova!!!

Förresten, jag har fått massa komplianger för den nya frisyren idag, så gissa om jag är mallig ;)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ut och röra på fläsket, ska hålla i det här med promenaderna nu när jag kommit i gång igen :)

I morgon ska jag försöka hinna städa innan kursen på kvällen så jag kan lägga på den nya mattan ;)

Nej, ha nu en trevlig kväll!!!

bye bye

*det man inte minns, har aldrig inträffat*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu vill vi ju se hur den nya frillan blev att se ut!=)

2008-10-15 @ 20:41:07
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nu du har Larsson äntligen hittat hit...trevligt trevligt.. Ja tycker verkligen du ska va nöjd med frillan, kul med något nytt. ser framemot våran "pirra" på söndag;)

2008-10-15 @ 21:40:28
Postat av: hanna

well done, fast det är klart, när du ska ha någon så adlig som jag i bilen krävs ju lite extra förberedelser :p ses imorrn

2008-10-15 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0