tips mottages gärna...

ja jag sitter redan och vill planera nästa års utomlands resa :)

Jag kan inte rå för det, men jag älskar att få sätta mig i bilen, helst på natten, för att åka till Arlanda, själva flygresan kan jag gärna hoppa över, men åhh, det är faan värt dom där satans timmarna på planet när man väl kommer fram...

Och nästa år blir vi förhoppningsvis flera stycken som åker!!!

Jag längtar som en tok redan nu, och det är bara 1 månad sen precis idag som vi kom hem från 2 veckor i tunisien!!!
Men åhh va det är härligt!!!

I love it!!!

Så är det nån som har nå bra tips på bra ställen att åka till så mottages dom gärna , tack :)

     

va tvungen att lägga in lite bilder från kroatien, från förra året :)

Men som sagt, ge mig lite tips så blir jag glad, tom JÄTTE GLAD =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0