totally alone :(

ja och jag har tråkigare än vad jag kunde föreställa mig att jag skulle få... och ja, jag tycker synd om mig själv...

Får man inte göra det ibland lr???

Men vaddå, det är väll kul att vissa är ute och har skoj...

Nej nu ska jag sluta sitta hemma och va bitter över att jag ska upp och jobba i morgon bitti, för det är faktiskt anledningen till att jag sitter hemma själv och övergiven...

Men nästa helg är jag sugen på att svänga mina lurviga...

Nån som är på???

Nej nu ska jag ta och borsta tänderna och allt det där och sen krypa ner i sängen helt själv och ensam...

Nej men jag brukar tycka det är skönt att va hemma själv ibland, men fan inte idag, idag var det riktigt tråkigt, kanske för att jag va inställd på det redan innan att det skulle bli tråkigt, och så klart vart det ju de oxå då!!!

Nej natti natti alla godingar!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha visst är den snygg!:) de är ju jag imorgon...

2008-10-03 @ 23:23:12
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0