tvätt tvätt tvätt

jaha,då var den här dagen snart slut, va tiden går fort jämt... det kan jag inte för mitt liv förstå!!!

Håller på och tvättar för fullt, nå roligare fredagsnöje kan man väll ha... men men det måste ju göras det med...

I dag har jag lyxat till det med att ätit en pizza, det var gott och fint namn hade den oxå... Maria special :)

Tänk va skönt det skulle vara om man en kväll bara kunde stänga av alla telefoner, datorn och kasta ut tv:n, men nej det verkar omöjligt!!!

Men men vad är väll en bal på slottet!!!

På fredag ska jag nog till caroline och hälsa på... stina ringde nyss och fråga om jag ville följa med dit, så det tacka jag gladeligen ja till... ska bli kul tat se hur det vart i vardagsrummet :)

Nej ha en bra kväll allihop!!!

*love mer or leave me*
roliga-bilder-004.jpg

Kommentarer
Postat av: Junitjej

En sådan fin blogg!!

2008-10-24 @ 21:25:05
URL: http://junitjejen.se
Postat av: leonora

mitt älskade hjärtegull, hur har du planerat din stora dag? jag vill att du ska firas ordentligt. säg till om planerna så ska jag ta ledigt så vi kan iaf ses i december,,



Älskar och saknar dej enormt mycket..



2008-10-26 @ 01:27:16
URL: http://bittrabritta.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0