latmasken har äntligen fått tummen ur r*ven

jaha har äntligen orkat lägga ut bilderna från tunisien, fast dom ligger på facebook, så är nån intresserad får ni kika där :)
kan ju hända jag slänger in nägra här ibland oxå :)
I morgon är jag ledig, skönt skönt, skulle vart ledig idag, men tog en extra dag, vad gör man inte för dom små korvörena man tjänar???


Har en fundering, ingen som kan trolla, för isf tänkte jag om vi kunde hjälpas åt att trolla bort det här extremt tråkiga vädret???

Va ut till Caroline en sväng i tisdags, trevligt att se henne och prata lite, hon blir ju bara tjockare och tjockare den lilla tjockisen :)

Sen när jag kom hem hade Daniel gjort mysigt, tänt ljus, som jag älskar, hyrt film med chips och godis...
Riktigt kul att komma då, man blir så glatt överraskad...

Vi kikade på I am Legend med Will Smith, den va faktiskt bra, helt över mina förväntningar, fast hade gärna sett ett annat slut, 


I det här höst rusket är det faktiskt ganska mysigt att titta på film och mysa lite... Annars brukar jag bli ganska rastlös av att sitta still.

Nån som har nåt bra tips på nån bra film så skriv det gärna, tack!!!

Är ju Rättviks marknad i helgen, vilken jag gärna hade åkt på, men jobbar ju som vanligt.

Likadant vartenda eviga år.. kan inte förstå att det alltid är så, men men...

Nehe, nu ska jag dricka upp mitt te, för att sen tänka på min underbart sköna sovmorgon jag ska ta i morgon, för jag är ju som sagt ledig :)

I morgon måste jag titta på Våra bästa år... Inte sett det på flera veckor nu, och det är väll kanske det som är tjusningen med hela programmet, det gör inget, för oftast har dom bara förflyttat sig till nästa scen och inte så mycket längre, händer ju inte så mycket så fort i det programmet, men jag kan inte låta bli att titta ändå!

Men misstänker starkt att jag är nog en av få som fortfarande följer det stackars programmet, dom flesta bara skrattar åt mig om man råkar nämna det :)

Nej tack och hej för mig,

Kommentarer
Postat av: mia

hej, du vill du se en riktig tjejfilm, se PS I love you om du inte sett den än, lr sex and the city :) riktigt bra filmer..

2008-10-03 @ 06:23:48
URL: http://miaslastnight,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0