yes, det blir en cirkel :)

åhh det känns så spännande... men samtidigt riktigt nervöst faktiskt... men men ... det blir en utmaning och livet är fullt av utmaningar...
Och jag har bestämt mig för att inte alltid va en fegis och undvika saker som är lite obehagliga, utan jag SKA göra dom... för  man är så nöjd efteråt att man våga...

Så jag har satt lite press på mig själv... behöver inte handla om stora saker, kan vara en sån skit grej som att åka och handla själv, vilket jag fullkomligt avskyr, känns som att alla stirrar på mig och skrattar och tänker;
haha kolla henne, hon har inga kompisar så hon får handla själv...

Nu vet jag att det inte är så, men känslan finns där ändå... så jag ska pusha mig själv allt vad jag kan att göra det ändå... fast som sagt, det bara handlar om små saker!!!

nej nu ska jag dricka lite kaffe och sen åka till jobbet!!! trökigt, inte nå motiverad!!!

Men men...

puss puss



party i helgen... puss och hej och skål

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej men då är det ett tag kvar för henne än då.. men som sagt tiden springer iväg så du kommer vara moster snart=) Du får gratulera henne från mig!

jag mådde illa första veckorna med yrsel och så, men annars mått väldigt bra faktiskt. Kroppen som värkt lite, och nu blir det ju mer och mer värk, plus att pyret tycker om mina revben...mindre skönt.

Okej men du och karln håller ihop än och så? Mycket partyparty som förr? =)

Ja vi har namnen färdiga redan.. nu väntar vi bara på att få veta könet så vi vet vilket det blir=)

kram

2008-10-27 @ 21:36:01
URL: http://lindet.blogg.se/
Postat av: M-L

haha, ojoj du majja... JAG SLÄÄÄÄÄÄPAR mig till det där förbannade gymmet! njutningen är NOLL! i alla fall under tiden.. FÖRJÄVLA UNDERBART när man är färdig men det är DÅ det! :P men tack tack tack, än så länge har jag inte helt och hållet gett upp!! ;)



ses vi på lördag tror jag visst???

kramar!!

2008-10-27 @ 22:08:37
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0