10 timmar kvar

tills vi åker mot arlanda :)
Så nu är det nära, men jag har som vanligt inte packat klart än...men jag hatar att packa...

Men ska ta tag i det strax...

Snart kommer Caroline och då ska vi kika lite på marknaden, är ju marknad i grängesberg för er som missat det :)
Men om jag kommer ihåg rätt är det nog bara massa trams... men kan va skoj att kika lite ändå...

Håller iaf på att fixa låtar till skivan jag ska bränna till bil resan, men varför är det så att man alltid vet massa låtar man ska ha men när man väl sätter sig vid datorn har man glömt alla???

Det är riktigt drygt tycker jag....

Tänk om ett dygn är vi förhoppningsvis i solen nu ;)



nej ha det gött alla!!!

Lär packa innan Daniel blir nervös på mig :)

Puss puss

*the sun is shining*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh darling, såg att du var sen med att packa, hoppas det blev bra ändå! jag tillbringade ju tiden framför toan så fick börja packa ca två timmar innan vi skulle åka, men det gick det å :) kram

2008-09-19 @ 18:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0