kors i hela taket

internet funkar, skulle inte bli inkopplat förrens den 15, så idag bestämde vi att vi skulle ringa och säga upp internet för de ska inte behöva ta 1 månad att koppla in skiten, och då tyckte vi det var en bra ursäkt att skylla på, men så testa daniel och det funka... :)

Nu har jag nedräkning, snart åker vi... jippie... ska bli så skönt, känns som att det är väl behövligt att komma bort ett ag, har trots allt varit en ganska jobbig tid dom senaste månaderna...

Börjar få klart i lägenheten nu iaf vilket känns himla skönt...

Snart ska dom iväg på ultraljud, spännande :)

Nej nu ska jag fortsätta packa lite, börjat lite smått redan :)

Just ja, vi har börjat en demenskurs på jobbet, lr ja börjat va väll att ta i va 3:e gången idag, men gissa om alla symtom stämmer in på mig... är nära nu känner jag...

Nån snäll frivillig som vill tar hand om mig när dagen är inne???

Kommentarer
Postat av: Hanna

självklart tar jag hand om dig det vet du, eller såhär tänkte jag, vi lär ju komma till det stadiet i princip samtidigt som det verkar och då kan vi iaf se till att umgås i förvirringen =)

2008-09-09 @ 20:26:34
Postat av: Anonym

åh vart ska ni åka? de har du inte talat om!=) Nyfiken!=)

2008-09-09 @ 21:26:15
URL: http://tarjisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahaa de är nu ni åker!=) Resfeber?=)

2008-09-12 @ 19:31:05
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0