nervös

ja jösses, nu börjar jag bli nervös här... lr börjar och börjar, jag är nervös... hatar ju att flyga...

Och ont i magen har jag, beställde mat från coco thai, skulle ha svag, så jag beställde, åkte hem och skulle börja äta, riktigt hungrig va jag oxå, sen tog jag första tuggan och tänkte faan va starkt det va, men men tänkte väll att det va jag som va känslig, för det är jag, extremt känslig mot stark mat, det går bara inte...

Men jag åt väll tills jag vart mätt, lr rättare sagt tills jag höll på att brinna upp, satan va det brännde i halsen och munnen. ja tom på läpparna... Trodde jag skulle ta eld vilken sekund som helst...

Sen prata jag med caroline, hon hade oxå fått jätte starkt, och dom andra som skulle ha starkt, deras mat smaka inget alls, så dom måste blandat ihop det hela...

Så gissa om det är en fröken carlsson som har ont i magen...
Hoppas det går över... för är ju inge trevligt om jag får bosätta mig på toan på planet...
Men men bara le och se glad ut, men hoppas verkligen det går över...

Nej nu ska jag kika över packningen så jag inte glömt nåt, för om2 timmar ca så åker vi.
Skönt att åka i tid så man har god tid på sig, tar ju en stund att åka, sen är det alltid mysigt att stanna i hummelsta och fika lite. Och sen ska vi hitta på parkeringen vi bokat och sen ta oss från den till incheckningen... osv...

Så håll tummarna alla så är ni snälla...

Och håll även tummen på att flygresan går bra... usch den vill jag inte va med om, helst vill jag åka till arlanda och sen bara blunda till och va framme, och hoppa över flyg resan, det vore väll nåt det!!!



Nej ha de bra alla om jag inte skriver mer innan vi åker...

Take care och allt det där...

*När du tittar på dina båda tassar, behöver du bara bestämma dig för vilken som är den högra, sedan kan du vara säker på att den andra är den vänstra. *
Källa: Nalle Puh

Kommentarer
Postat av: M-L

haha jaaaaa, eller hur!! lite klockren sådär :D HÖRRU, ha så jäääääkla kul på semestern nu!!!! flygresan fixar du galant! tänk paraplydrinkar och en förjäkla fin bränna ;) kram!

2008-09-14 @ 10:28:09
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0