snart far vi ;)

ja i morgon natt sticker vi iväg till arlanda, sen på söndag morgon 06.00 åker vi och planet till Tunisien...

Så håll tummarna alla att vi inte störtar tack

Usch varför ska man vara så flygrädd för...

Finns det nån mer än jag som är flygrädd???

Usch nyss höll jag på att få panik, ryggen låste sig totalt, kunde inte räta ut ryggen, trodde jag fått ryggskott, men nu börjat det bli bättre...

Men skulle va typiskt min vanliga tur att det blir värre tills i morgon så jag inte kommer iväg, men då jävlar!!!

Haft besök av mamma,pappa och mormor idag, vilket va väldigt trevligt...
Fick 2 fina blommor, varav en va en orkide, hoppas jag inte har ihjäl den nu, för den är så fin...

Nej nu ska jag fortsätta packa, börjar bli fullt i väskan snart, kaninte förstå att jag är så kass på att packa...
Vanligtvis brukar jag inte använda hälften knappt av vad jag packar ner, men nu ska jag skärpa mig och inte packa massa onödigt!!!

Men svårast är nästan att välja vilka skor man ska packa!!!

Men det löser sig nog...

Take care!!!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0