grillning ikväll ;)

jaha, då var den här(förvirrade) helgen strax slut... skönt för nu är jag ledig i 2 dagar... det blir bra, ska knaka mig i morgon och sen hämta min telefon... och kika på ett litet hus, men börjar vänja mig vid det här laget att det aldrig blir mer än att just titta...

men men that´s life, skoj att kika lite iaf...

Ska till Daniels kompis idag och premiär grilla... det blir ju toppen, jag älskar att grilla... det är så gott.... och så kan man låtsas att det är sommar... för nu känns det som att den är nära trots att det va minusgrader i morse och lite is på bilen... men men...

satt och fundera här om dagen på om det skulle komma mer snö! för då börjar jag grina kan jag tala om för er...
usch då.. nu vill jag ha sommar... den är så nära...

Ha en tevlig söndag!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla min blogg, det ska bli toppen väder till helgen!

2009-04-19 @ 18:56:50
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: syster stina

skulle åxå grina om det kom snö-garanterat! jag har fått intala mig själv att det BARA är April jag vill börja odla i mina pallkragar och sätta blommor i krukor ute.

Hoppas de va god grillnng, vi ska nog skaffa oss en rättfärs grill, vi har inte vart några grillisar. Mannen tycker det tar för lång tid!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Undrar hur lång tid han tror att det tar för mig att göra hhans älggrytor som har älskar. Typ 3-4 timmars koktid!^^

Så jag får väl ta grillmästarrollen-närjag skaffat en klotgrill!

Krampåre!

2009-04-20 @ 09:11:28
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vad kul att ni får fint väder då... Ett hus?Jag får då aldrig veta nåt=(

Älskar dig

2009-04-20 @ 10:22:35
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0