jag ger upp

ja iaf tanken på att bli morgon människa, vill så gärna va det, vakna rätt tidigt och va pigg... men det kommer aldrig att ske...
gick upp 5 igår.. va så trött, strax efter 21 somna jag på soffan och när jag skulle lägga mig orka jag knappt ta mig till sängen...

lika idag, upp 5... och gissa vem som satt i lastbilen och sov sen då... jo jag... haha men jag kan inte hjälpa det... har aldrig varit&kommer aldrig bli en morgon människa...
men det är trevligt att umgås med Linda... när jag är vaken =)

ikväll ska vi äta palt... får se hur det går... sen ska vi åka skoter och grilla korv... mysigt va =)

nej nu ska jag koka mig lite kaffe =)

Kommentarer
Postat av: syster störst

håhh är du på riktig norrlands "prao" tidiga morgnar, lastbilar, skoter och ....PALT!



sss Här är det grått och trist så njut du av skoterturen-kanske är det finare skoter än den du och jag åkte ;)



Kramish!

2009-04-09 @ 08:41:43
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com
Postat av: syster mellan...

Palt??!! Men fy då....

Glad påsk! Kör försikigt idag..Värsta trafik helgen på året hörd ejag på tv igår...

Hälsa Linda... Älskar idg..puss å kram

2009-04-09 @ 09:51:56
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com
Postat av: Syster minst =)

Palt? Blir ju att tänka på Emil i Lönnerberga då :P hoppas du har det trevligt där uppe iaf =)

Älskar dej <33

2009-04-09 @ 10:51:45
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0