åhh

jag blir vansinnig... Sara har gjort en header åt mig, men det blir bara skit när vi ska lägga in den... vitt på sidorna om den, och jag vet fan inte hur man gör... så nu har bloggen helt plötsligt blivit vit... det är ju helt toppen

Det är ju en hel vetenskap att göra nåt med den här bloggen... snart byter jag blogg helt enkelt... blir så arg

Och så saknar jag min karl... typiskt...

fast det är trevligt att Sara är här iaf...
Igår vart det då gym och idag träffa vi Stina med familj, det var trevligt... händer inte så ofta tyvärr...
Sen tog jag och stina och sara en promenad runt högberget... trevligt...

Oj vilket kul inlägg jag just skrivit... men jag är sur

Kommentarer
Postat av: systerstina

...ja, det blir för sällan! Hoppas vi sess snart igen.

Du, blogger kandske vore nått-inte lika "pyntig" men enkel!

2009-01-28 @ 16:30:30
URL: http://annastinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0