äntligen helg...

ja fast det första jag gör när jag kommer hem är att göra illa mig i handen, kan knappt greppa nåt... och ja självklart är det höger hand.... lite less blir man allt... men men... that´s life!!!

Men är iaf skönt med helg, fast jag har en sjuk karl... så han har jag knappt sett röken av fast han är hemma...
men men så är det väll med det...

Kikat på let´s dance, och jag tycker dom är riktigt duktiga...

Ni måste ju hålla med =)

Jag vet att jag skulle nog aldrig lära mig ens på en månad det dom lär så på en vecka...

Just ja, va till veterinären i onsdags med min bebis, inte konstigt han inte vart nå bra... han hade 39.5 i feber... och lunginflammation... stackars liten... fast nu har han fått pencillin så han är lite bättre...


Men nu hoppas jag han blir frisk fort...

I morgon blir det nog fika med Caroline& Hanna... det blir mys...

Va även förbi dacapo en sväng efter jobbet igår, och så vart jag bjuden på fika hos josefin... inte illa...

Idag va jag till graven och tände lite ljus, i lyktan och gravljushållaren... så det lyser mycket... men va dåligt plogat det va, han ligger i askgravlunden, och där va det inte plogat alls, så det var bara till att pulsa, och hela hans grav va över snöad... men såg inte hans skylt, eller kransen eller växterna som står det, så det vart lite kallt åt mina stackars fingrar som grävde fram allt...
 
Tack Josefin för att du alltid följer med, det är guld värt!!!

Visst har jag varit dit någon gång själv, men då börjar jag bara storgrina, och det är så jobbigt... har jag någon med mig så går det lättare...

Den 28:e var det 8 månader sen... va tiden går fort... känns så länge sen men ändå som igår...
Är så rädd att man ska glömma hans röst, hur han bruka skoja och skratta... speciellt att man ska glömma just han röst....

Ibland kan jag sitta och fundera och fundera och då kan jag tycka att jag hör hans röst precis som om han satt bredvid mig, fast det är väll bara mina tankar men det känns så verkligt...

Ja dom säger att det blir lättare med tiden... men det vette fan


Har förresten ätit 2 semlor i veckan... det är ju rackarns gott... och det var nåt morfar älska, så därför jag ätit 2, en åt mig och en åt han ;)

Nej ha en trevlig fredags kväll mina vänner!!!

*Love life*

Kommentarer
Postat av: Sara =)

hihi, det måste ligga i släkten :P



Saknar honom otroligt mycket, nu kom det en tår när jag läste det du skrivit... <33

2009-01-30 @ 22:25:40
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Sara =)

Haha, förlåt, men Nesse såg lite kul ut på den där bilden ;D

2009-01-31 @ 11:43:37
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0