grattis caroline i morgon

jaha då var hyllorna uppe oxå, bara paradhandukshållaren som ska upp, men jag orkar faktiskt inte sätta upp den idag, inte lägga in nå kort heller på hur hyllorna ser ut och så nyckelskåpet, men det kommer =)

Ja STINA, jag vill ha din adress till den hemliga bloggen ;) kul att du läser =)

Ja i morgon är jag ledig, ska till Larsbo med Caroline, som även fyller år i morgon... så grattis systeryster =)


Tänk, snart ska hon ha bebis.... va tiden går fort... det är så spännande, ni ser ju vilken kula hon har =)

Nej nu ska jag strax krypa till sängs, är så himla trött... kan inte förstå, måste bero på åldern =)
Haha...

Sov gott allihop och dröm sött!!!

Kommentarer
Postat av: systerstina

På ingetsätt hemlig-men lågt priorietrad pga att jag fått prioritera vad jag skall använda varje sekund under de senaste tiden-men nu är det luuugnare-mi make jobbar bara HELTID!!!

Har tagit igen mig mentalt och fysiskt under de senaste veckorna, jobbat lite men mest njutit med mannen och mannen =D!

Kramisar Stina

2009-01-13 @ 09:07:58
Postat av: mia

men ursäkta hur stor lägenhet har du?? :) tycker du inte gör annat än målar saker ju.. :P

2009-01-13 @ 10:26:05
URL: http://miaslastnight.blogg.se/
Postat av: Frida

Hallå där Maria :P Nu har jag minsann skaffat mig en blogg :P

Kram Frida

2009-01-14 @ 09:05:24
URL: http://bloggbyfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0