kupolen igår =)

yes, igår efter jobbet for jag och Hanna till kupolen och shoppa lite... men inte hitta jag mycket för de heller, nej då...

Men jag hitta en vanlig vit långärmad på hm och så en stickad kortärmad grå tröja på vero moda... and that´s it!!!

Jag har lessnat på reorna nu för tiden... förut då kunde man verkligen kalla det rea... billgit och mycket...

Men dagens rea, nej den är inge vidare....

I kväll blir det iaf mys med god mat och singstar!!!

Så nu till det stora problemet, vad ska vi äta???

Nån som har nå förslag på nåt gott och enkelt???

Nje nu ska jag äta frukost och sen kik lite på kryssningar ;)
vilken båt ska det bli, viking lr Birka!!!

 Vybild på Cinderellafartyget                                                     

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack :P Allt väl med dig ?

2009-01-03 @ 14:29:04
URL: http://jessicathatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0