Let´s dance igår...

Ja igår satt jag bänkad framför tv:n och titta på let´s dance, jobba tyvärr kväll förra veckan men inte igår...
och ja, jag har redan min favorit klar


Jag håller min tumme på att hon vinner, om jag inte hinner ändra mig då så klart, men jag tror inte det...
Fast visst va dom duktiga allihopa... lr ja vissa mer duktiga och vissa mindre duktiga, men så är det ju...

hah, ni måste kolla det här klippet, han är för kul den där Tony =)


Städat idag iaf och det var skönt... lr ja inte skönt att städa men skönt när det vart klart...

I kväll ska jag vara en tv-spels nörd och spela tv-spel =)

och så ser jag ju så klart fram rmot kryssningen, satt och titta idag mest för skojs skull vilka som skulle upptrda när vi åker, och gissa om jag vart glad när jag såg att Let´s dance gruppen ska vara där och dansa :)
haha, så det kan bli skoj

Ha en trevlig kväll!!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0