målning ;)

då var snart den här helgen slut oxå, går så fort så jag hinner ju inte ens blinka =)

Men nu har jag satt fart med målningen iaf = )hihi.... kommer före och efter bilder sen... de är så kul...

Va till larsbo igår och fick mat och fika... inte helt fel, för det var jäkligt gott kan jag lova!!!
Hälsa även på min älskade mormor en sväng, sen skulle pappa fixa barbordet vi köpt, men nej då gick det inte att runda hörnen eftersom det var ihåligt i mitten, men men, han tog av det en bit på längden iaf...

Sen hoppas jag herrn i huset kommer på snart att vi kanske ska få ordning på det, att vi måste lägga ut den andra bokhyllan oxå... orkar inte tjata mer på han nu...

Men i värsta fall får det fixas i smyg, trött på att vänta på allt hela tiden!!!

Nej nu ska jag dricka lite mer kaffe så jag orkar med josefin i kväll :)

Kommentarer
Postat av: sara

Det hade vi =D Älskar dej med. Puss puss

2009-01-11 @ 19:17:30
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0