miss my darling already

ja nu är det bara några timmar kvar tills han åker... snyft... men men.. jag får sluta va så barnslig och inse att det är kanske inte hela världen, han reste ju och jobba när vi träffades, men man har väll helt enkelt blivit bortskämd med att ha han hemma nu den tiden han har varit hemma och jobbat...

Och jag vet ju att det är det här han vill, resa... så det blir bra för han!!!

Hörde nå rykten om att jag skulle få prinsesstårta... så jag sitter här och väntar på att den ska dyka upp;)

I morgon kommer saralara och bosätter sig här i veckan... det blir bra, för jag tycker det är så tråkigt att va själv... man är ju van att ha nån omkring sig, fast visst kan det väll va skönt att va själv ibland, det kan jag ju erkänna... fast räcker ju med nån timme =) haha...

Börjat få mycket ont i magen igen, och det är inte bra... i sommar är det 3 år sedan jag opererade mig, va fort tiden går... och dom säger ju att man kan va rätt bra i ca 10 år om man har tur efter en sån operation, så då borde jag ju ha några kvar... lr???

Får hoppas det bara är magkatarr, ska nog börja knapra såna piller och se om det blir bättre... får jag lite mer piller att lägga i min dosett =)



*Älska mig som mest när jag förtjänar det som minst, det är då jag behöver det som mest*

Kommentarer
Postat av: Sara =)

Jaaaa, jag kommer imorrn :D <33

2009-01-25 @ 22:09:35
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0