mycket trevlig dag

ja idag har det varit en riktigt trevlig dag, Madde och wilma kom  på förmiddagen och stanna ända till kvällen. så de var riktigt trevligt... hon är så söt Wilma, och inte ett dugg blyg heller... så söt

Ja så då är det jobbn i morgon igen, den här veckan är en konstig vecka... jobb varannan dag fram till fredag för då jobbar jag och sen hela helgen, men ändå... jobb en dag ledig en dag jobb en dag ledig en dag...
Men det är alltid skönt att vara ledig så jag gnäller inte =)

I morgon ska jag hälsa på min bebis efter jobbet... mamma säger att han inte är nå bra.. så då blr jag orolig, köpte lite godis jag ska ta med till han i morgon... lill skrutten....


Sov gott alla när det är sovdags!!!

*En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket*

Kommentarer
Postat av: systerstina

Men, vad är det för fel på din lilla gubbe??

Kram!

2009-01-21 @ 10:41:29
Postat av: SARA =)

Ja du vet nog vad jag menar :P Smart som sagt ;) Puss puss

2009-01-21 @ 18:33:02
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: SARA =)

Haha, måste vara något som ligger i släkten du ;) Ja det gör hon :) Puss puss

2009-01-21 @ 20:45:10
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0