pip

jaha, ännu en dag slut... nedräkning tills Daniel åker... vart ingen bio idag som det va planerat, men spela lite tv-spel och lyxa till det med en pizza...
Lite mys sugen, men verkar jag vara ensam om så jag ska strax lägga mig... börjar bli riktigt trött...
Är ju tyvärr jobb dag i morgon med, fast jag börjar inte förrens 3 så det är skönt, men hade helst velat vara hemma nu innan han åker, är töntig jag vet, men vill umgås med han så mcyket det går innan han åker... men men... blir iaf inte så...

Kikat lite på Wallander oxå, tror dom går ist för Beck på tv 4+, för jag har för mig att Beck gick förut på lördag kvällarna på den kanalen, vet inte, men jag tror att jag gillar Beck bättre...

För vem kan slå Gunwald =) nej just det...

Nej nu ska jag borsta gaddarna sen krypa i säng...tråkigt att lägga sig själv, ja jag är en tönt... men jag måste vara född sån, kan inte se nån annan vettig förklaring... skulle va att jag är så kär då... men ja vem vet...

just ja, sa jag att det här va en skit dag med, börja med att jag försov mig, fast bara några min sen fortsatte det heeela dagen... suck...

Nej sov gott alla, för det tänker då jag göra iaf...



Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet du vad, From 1 februari kommer dom att sända beck 8 söndagar framöver...Nya avsnitt=) Gissa om man vart glad=)

2009-01-25 @ 15:54:50
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0