singstar jihoo

ja ikväll blir det singstar och god mat =)
Fast blir bara caroline och Hanna... sara skulle komma oxå men hon blir henne...
Jag älskar idg saralara tjillevippen... finns här dygnet runt, hoppas du vet det!!!

Har på mig den ena nya tröjan jag köpte igår... och jösses va skön de när =)
Kan hända den andra oxå åker på sen...

Nästan lite sugen på utgång idag, för jag har tom rakat benen =) vinterpälsen är borta, och fy va kallt det vart!!!

Haha.. nej men det hade vart skoj med en utgång, men tyvärr saknas alkoholen i den här  lägenheten, dvs jag har ingen...och jag som är så törstig :(

så får bli utgång en annan gång ist... hade vart kul att gå ut med hanna innan hon flyttar... men tyvärr...
Inte direkt kul att gå ut nykter, lr jo det kanske det kan vara, men varför chansa =)

nej nu ska jag greja lite innan Caroline kommer och vi ska åka och handla...

Väntar även på att min älskling ska komma hem... han åkte 6 i morse för att skjutsa 2 till arlanda, sen när han nästan va hemma fick han vända och åka tillbaka igen för den ena kom inte med planet, va nå strul med nå papper... så jag tycker synd om min snygging måste jag erkänna... inte kul att behöva åka till arlanda 2 ggr på en dag... stackarn...

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack Maria, jag älskar dig med, otroligt mycket. Du coh Caroline är dom bästa systrarna man kan ha! <3

2009-01-03 @ 16:53:12
Postat av: Sara

Tack Maria, jag älskar dig med, otroligt mycket. Du coh Caroline är dom bästa systrarna man kan ha! <3

2009-01-03 @ 16:53:47
Postat av: Anonym

sv sara; detsamma snygging =)

2009-01-03 @ 17:02:19
URL: http://majjja83.blogg.se/
Postat av: Leonora

Malmö och förhoppningsvis redan i februari..



Puss

2009-01-03 @ 19:30:32
URL: http://bittrabritta.blogg.se/
Postat av: M-L

vafan majja? SKA DU UT?! jag å tarja ska iväg på fest snart, hemma hos anna jansson på högberget! vettefan om vi ska ut eller hur det blir... men förhoppningsvis blir det här en av dina favoritkvällar ;) hahaha!!



kramar!!!!

2009-01-03 @ 19:39:20
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0