singstar kväll...

ja och det var trevligt...
Först åt vi grillad kyckling med såna där skruvade strips till och bearnaise sås och sallad, sen marängswiss lr hur det nu stavas och sen sjöng vi...och rackarns va trevligt det va =)
Haha, fast det jävliga är att jag fortfarande är sugen på att gå ut, ännu mer nu efter allt sjungande måste jag säga...

      


Jaha det var det....

Tror jag ska städa bort julen i morgon, iaf börja... nu är jag less på julen...
Fast först ska vi till blge och hämta ett bord vi ska köpa, ett bar bord att ha i vardagsrummet... =) hoppas det blir bra...

förresten, har mina nya tröjor på mig idag ;)

Inte är det väll för tidigt att städa ut julen va???

Ha en trevlig kväll alla, och alla ni som ska ut, drick en öl lr 2 åt mig med och dansa heeela natten tack =)

Kommentarer
Postat av: hanna

jäklar vad snabb du var ut med det där :P Tack för en trevlig kväll och hoppas vi hinner med en utgång innan jag flyttar, annars får vi fixa det ändå på nå vis! Kram

2009-01-03 @ 22:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0