skönt med en promenad

jaj nyss kommit hem från min promenad, vart lite senare än jag tänkt för Daniels pappa kom på besök, men det var bara trevligt...

Men jag går ju så fort känner jag så jag hinner ju knappt själv med... haha... men men då ger det väll resultat lite längre fram i framtiden hoppas jag =)

Nu ska jag dricka lite kaffe sen ska vi ner i vårat förråd och börja röja lite, vilket är riktigt välbehövligt... så det blir toppen!!!

Hörde även att om man dricker minst 3 koppar kaffe om dagen så minskar man risken att bli dement... tänk va bra, jag som dricker himmelens mycket kaffe lär ju aldrig bli dement, fast tyvärr är det nog redan på ingång... men jag fortsätter att dricka massa kaffe i förebyggande syfte ;)

Nej nu ska jag ner i källaren...

*Om du vill bli älskad, älska själv*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hallo =) Vi ska till sousse eller hur det stavas =P

2009-01-18 @ 20:11:44
URL: http://minione.devote.se
Postat av: systerstina

Därför dricker jag mycket kaffenickar ivrigt-fast jag vet inte om jag ser några icke demens tecken-tvärtom....=(

Kramen

2009-01-19 @ 08:57:36
Postat av: Tarja

Visst är lampan hur snygg som helst!:) jag blev helt kär.

2009-01-19 @ 20:32:18
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0