strax färdig målat ;)

då var nyckelskåpet ny målat och uppe på väggen, men jag vart inte riktigt nöjd, det är för vitt, lr ja klart det är vitt eftersom jag målade det vitt... men jag vet inte, kan inte sätta fingret på vad som fattas, skulle va fint med nåt på skåpet, men jag vet inte riktigt vad...

Ge mig tips tack! ska inte va nåt med mycket färg lr så, men nån liten dekoration som pricken över i:t, för ja, jag vart som sagt inte riktigt nöjd...

Dom andra sakerna har jag nyss målat på ett till lager färg, så i morgon kväll åker dom nog upp =) jippie ;)

Blir jobb i morgon sen när jag slutar ska jag med Daniel till blge, hade velat träna med Sara, men blir så sent och ja, det får helt enkelt bli en annan dag, kanske blir en promenad på kvällen, för det är alltid skönt, och jag måste hålla i det här nu när jag väl börjat röra på fläsket, för annars blir det som förut, det rinner ut i sanden, och det ska det faan inte göra!!!!

Nej nu är det nog sovdags, om jag ska orka upp imorgon...

Undra om man får lyssna till grannen som spelar data-spel i dag med??? haha, det låter kul och jag kan inte låta bl att skratta.... =)

Sov gott alla!!!

Kommentarer
Postat av: systerstina

Men tjenis, bloggare och allt?? Jag gjorde en mini bloggkarriär...dukan få länken i skyg om du vill-skall ta tag i det igen tror jag nu när min tid är lite bättre...

Kanske ditt nyckeskåp skulle behöva en avvikande "knopp" eller lite "skav" på kanterna med sandpapper för att se användt ut?? Bilder gärna!! Storkramen!!!

2009-01-12 @ 12:36:57
Postat av: systerstina

...alltså SMYG inte skyg....en släng av dyslexi! ;)

2009-01-12 @ 12:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0