the gym

yes, då har jag varit på gymet 2 dagar på raken, undrar om jag ska slå till på en 3 gång i morgon ;)
För en gångs skull känner jag mig faktiskt motiverad att lyckas...

Fast ja så låter det nu, hur det bli får vi se!!!

Vart en promenad igår oxå, men fy satan va kallt det va... gick så fort så jag tror knappt benen hängde med, knappt Hanna heller för den delen =)

Haha, nej då men va kallt så va tvungen att lägga in en högre växel för att inte frysa till is!!!

Nu är jag hungrig iaf... blir nog kyckling idag, det är gott...

Jaja, ha de bra alla!!!

Kommentarer
Postat av: sara

det tycker jag du ska slå till på :P Och nej dtevar inte dej jag skrev om ;)

Puss puss

2009-01-08 @ 16:50:24
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0