tillbaka på gymet

yes, idag var det dags igen, jag och Sara intog gymet efter mitt juluppehåll, och det var skönt... riktigt skönt... och snart ska jag ut och gå med Hanna tror jag... hoppas jag inte fryser ihjäl bara...

Va till Grangärde idag och hälsa på Caroline och sara som va där...
Det var trevligt, fick kaffe och mat oxå... det ni, det var gott innan träningen, fast nu är jag hungrig igen.. haha

Nu har jag fan bestämt mig, jag ska verkligen försöka börja träna bra igen, vill inte vara tjock och fet... tänk va skönt att kunna titta sig i spegeln utan att må illa...

Ja det är mitt mål med det nya året...
jag kommer ihåg när jag skrev in mig på gymet, det var jag och Bella.... och helvete vad vi träna, va ju där i stort sett varje dag, och ja, då ser man resultat oxå, men det har jag för länge sen ätit tillbaka....

Så nu ska det bli träning... och mindre onyttiga saker, tex ta en frukt om man är sugen på nåt... och inget godis i veckorna, fast jag tänker inte sluta äta godis helt, på helgerna får man faktiskt unna sig lite gott!!! Tycker då jag iaf...

Nej undra om jag ska ta mig i kragen och måla 2 hyllor som sitter i köket, och vilken färg dom ska bli behöver ni väll inte fråga =) haha dom ska bli vita iaf ;)

*Love me or leave me*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar verkligen dej Maria. Nu fick jag ju en liten tår i ögat när du skrev sådär <3 ja nångång kanske jag kan göra det. Älskar dej <3

2009-01-07 @ 19:40:57
Postat av: sara

oops, det förra var från mej :P

2009-01-07 @ 19:52:10
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: sara

Love you too hottie ;)

2009-01-07 @ 20:09:37
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: sara

vadå? Vil inte fröken Carlsson träna längre ? :P

Puss

2009-01-08 @ 11:46:24
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0