tjillevippen

jaha då var det åter måndag igen och dags för jobb, för helgen som var, va min ledig helg.. och dom är alltid så sköna.. men dom går dock allt för fort tyvärr!!!

Men men är väll så det är antar jag, nu sitter jag iaf och väntar på vaktmästaren, får se om han hinner komma innan jag åker till jobbet, det är ju så satans kallt!!!

Va 17 grader inne igår... och är inte det lite för kallt kanske???

Måste lägga in en bild på en julklapp jag fick av Caroline,



är den inte fin så säg =)

Nej om man ska greja lite innan man åker till jobbet,

Haha jag satt mig så glatt 12.50 får att se på vära bästa år som jag inte sett på länge, och vad är det jag ser... jo det va inget idag... typiskt!!!

Har jag sagt förresten att jag fått frukost på sängen 2 dagar i rad nu =) det är mysigt....

Och tv-spel vart det igår... varva det... och det har jag aldrig gjort förut så det var kul.. super mario bros 3... hihi

nej ha en bra dag, för det ska jag försöka ha på jobbet!!!

*Ta hand om varandra, i morgon kan det vara försent*

Kommentarer
Postat av: M-L

haha, jo... :)

2009-01-06 @ 18:43:17
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0