trevligt besök i morgon =)

ja då var måndagen snart slut och jag har absolut inget intressant alls att skriva, men jag skriver lite ändå...

jobb idag till 3 sen till dacapo en sväng med josefin och sen bar det iväg till min kiropraktor... usch vad det knakar... och va ont jag får efteråt... i ryggen, mot lungorna... men det är väll bara för att han knakar till mig, men ändå, men är så tråkigt när man typ blir liggandes när man kommer hem.. men iofs så vet jag ju att det blir värre om jag inte går dit så...

Nej nu är det slut gnällt för mig idag... =)

I morgon kommer madde och söt wilma... det blir trevligt!!!
För jag är minsann ledig i morgon =) så det blir skoj att träffa dom!!!

  och så såklart söta wilma =)

nej tack och hej för mig =)

*Den som inte värdesätter liv, förtjänar det inte*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0