usch och fy

jaha då har jag kommit hem från jobbet... lite segt att jobba fredag kväll,men jobbar ju resten av helgen så va fan...

På måndag blir jag ensamstående med en inneboende kan man väll säga...
Känns lite jobbigt måste jag erkänna....


Usch har ingen bra känsla i magen, känns som att nåt kommer hända men jag vet inte vad... får sån där känsla ibland, känner paniken men jag kan inte kontrollera den... och det är jobbigt...

Men just nu känns det rätt jobbigt, med det mesta... usch, hatar såna här dagar... vill inte ha massa tjafs och bråk och skit... jag orkar helt enkelt inte med det... finns det nåt som får mig att må dåligt så är det just sånna saker... vill helst bara lägga mig och sova... fast är inge trött... hmm

fick iaf rosor idag på dan.. det var uppskattat och skoj, dan börja så bra... kunde den inte fortsatt likadant???

Vill ju umgås med Daniel så mycket det går nu innan han åker, men idag har jag knappt sett röken av han och det är tråkigt... förbannat tråkigt

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet ju vart jag finns om det är något, ett knapptryck bort :) är det sara som ska bo hos dig? kram

2009-01-23 @ 22:15:42
Postat av: systerstina

KRAM!! Om du behöver mig så är det bara att du kommer ut eller ringer!



2009-01-24 @ 11:14:02
Postat av: systerstina

...var för snabb. Ibland blir det så av stress-man gör och säger saker man inte borde och så blir det bara en nedåtgående spiral. Vart skall D ta vägen då??

2009-01-24 @ 11:15:26
Postat av: trulsa

men vars ska D iväg på då?



Krams

2009-01-24 @ 12:00:01
URL: http://legosoldaten.blogspot.com
Postat av: Sara =)

Hoppas inte du mena att det är jobbigt att jag ska vara där, utan att Daniel åker iväg =)

Är det något som har hänt. Du vet att du bara kan ringa om det är nåt? Men i veckan blir det en riktig Majjja&Sara Vecka :D

Me Like <3

2009-01-24 @ 12:02:54
URL: http://knaslillasara.blogspot.com
Postat av: Caroline

Vad är det som har hänt, du kan alltid ring om du vill! Älskar dig bästa systern...(Ja Sara du med)

Puss å Kram

2009-01-24 @ 18:19:12
URL: http://carolinecarlsson87.blogspot.com
Postat av: SARA =)

Ja, mycket träning, och nån promenad läåter kanon (Y) =D <33

2009-01-24 @ 19:54:44
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0