blå spegel

jaha här sitter jag och ska försöka mig på att fatta hur man gör om bloggen, men jag gör som alla andra gånger...
I GIVE UP!!! blir så totalt cp less på det här.. fattar ju fan ingenting...
det är då jag börjar fundera på att byta blogg sida, tex till blogspot
verkar vara bra mycket enklare där...

har fyndat mig ett fönster idag innehållandes 6 speglar... det är blått... det ni mina vänner... haha
men det ska såklart målas =)

sen gjorde jag lite mer små fynd...

fika även med caroline och min bebis efter jobbet... det var trevligt som vanligt!!!

sen väntar jag på att saralara ska komma... lr hon är här fast ändå inte här... hon är nämligen på dejt... och jag som fråga om hon ville komma hit för att göra mig sällskap... men tji fick jag... hon stack nästan på en gång den skitungen =)

sen har jag även hört rykten om att skattepengarna är på g =)

Prisa skatteåterbäringen som dom säger i Robin hood =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhhhh pengar! dom behövs nu! Har skickat in min tenta nyss! är så pirrig!! kram

2009-06-09 @ 10:06:58
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: skitungen

Skitunge på dej själv du! :P

Men spegeln blir najs nu när the sis of carlsson kladdat lite på den :P



Älskar dej!

Puss

2009-06-09 @ 22:58:43
URL: http://knaslillasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0