skärpning Carlsson

ja nu är det dags för skärpning med det här bloggandet, antingen får jag skärpa mig eller ta bort den!!!

Va och lukta på bebis igår... jag och josefin tog en vända till grangärde... åhh han blir ju bara sötare och sötare för varje dag som går...
lilla söt grisen =)

han sov såklart när vi kom. caroline och sin fina planering ;)

Men sen vakna han allt, gull ungen...
Va även en sväng till Herrgården men det va inget spännande den här gången

Ska väll börja packa för kryssningen oxå... så det inte blir som vanligt i sista sekunden!
Men känner jag mig själv rätt så vet jag nog hur det blir =)

Nej ha en trevlig dag, för det ska då jag försöka ha iaf!!!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0