åhh

jag har drömt om den fina ängel lyktan jag la in kort på igår... vill ha en sån ju... men men...

Life goes on!!!

God morgon förresten!
Snön ligger kvar idag ser jag...  fan va det snöa igår... va riktigt dåligt väglag när vi skulle på ljuspartyt,.. men på hem vägen hade dom plogat iaf som tur va...

Nej nu ska jag hinka i mig lite kaffe och en smörgår och läsa tidningen och sen till Larsbo till min älskade mormor...

Kanske svänger förbi graven innan jag åker till jobbet och tänder ett ljus, beror på hur jag känner mig...
Va allt för jobbigt sist jag va där när jag va själv, så vet inte om jag är så sugen på att göra om det, fast jag har väll inget val ibland....

Vi får helt enkelt se!!!

Love you!!!

puss

Kommentarer
Postat av: Eriiika!

Du tycker det? =) ja, det kanske vi gör! =)

2008-12-04 @ 08:39:17
Postat av: M-L

Grattis till den högst attraktiva utmärkelsen! VAFAN JAG MENAR?! Kolla in i bloggen... ;D



KRAMAR!!!!

2008-12-04 @ 13:30:23
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0