då var dagen snart slut...

Ja då har snart ännu en födelsedag gått... va fort tiden går...

Tack så himla mycket alla för alla gratulationer... Det värmer!!!

Mamma och pappa och mormor och sara och caroline har varit här på eftermiddagen och fikat... det var trevligt... riktigt trevligt!!!

Jag fick mycket fina presenter!!! Tack tack tack... jag älskar er!!!
Känns så himla konstigt när det stog på kortet från mormor, just mormor... inge dumt med det, men det brukar alltid stå mormor och morfar... det känns konstigt!!!

Kommer sorgen nånsin släppa??? Känns inte som det, får så ont i hjärtat bara jag tänker på att han inte finns längre!!!
Kan inte förstå det, lr rättare sagt så vill jag nog inte förstå det... Gör bara så himla ont!!!

Nej nu ska jag krypa i säng... vart sent igår, väldigt sent och det kan jag lova kändes i morse när det var dags att gå upp.
Så tänkte jag skulle försöka komma i säng lite tidigare idag iaf, så det blir lättare att komma upp i morgon...

Förresten så ser jag fram emot kryssningen på lördag ;)

Tack än en gång alla för alla gratulationer, ni som hört av er!
Finns nån gratulation jag väntat på att få, men nej det verkar inte bli så...

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis på din 25 års-dag! nu börjar livet kan man säga!

2008-12-09 @ 22:14:45
URL: http://bellaellas.blogg.se/
Postat av: Anna Lidström

Grattis på DIN dag Maja! 25basst!! Det är lixom en födelsedag som jag sent kommer glömma :) Fyller ju lixom år imonrgon själv så din har lixom fastnat! :)

Hur står det till med dej? Vi har ju Facebook båda, det går bra att svara mej där osså!



Puss o god natt!

2008-12-09 @ 22:45:52
Postat av: hanna

åh jag är väl aldrig svår när det kommer till tårta =) men men nästa torsdag är jag i london så det blir lite svårt för mig, men ni får ha det så trevligt haha

2008-12-10 @ 11:07:52
Postat av: M-L

det va nog veckans hittills absolut dummaste fråga... KASTA ÖVER EN BIT!!!! :D



kramar!!!!

2008-12-10 @ 20:44:54
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0