finally

ja äntligen har jag hittat en hall matta... fast har inte köpt den än =) haha..

V ahem till daniels en kompis och hans fru igår, och där såg jag den, låg där och vänta på mig.. va tvungen att fråga vart dom köpt den... Och den var köpt på rusta, 249 kronor lr nåt sånt och då var den 3 meter...

Vilket kap säger jag bara... som jag har letat efter en matta, och nu har jag hittat den... måste bara inhandla den oxå, men med min tur är den säkert slut lr nåt... men då jäklar blir Carlsson arg....

Nej nu ska jag strax bege mig mot jobbet, måste komma ihåg att köpa bärkebygden, annars finns risken att jag får stryk av min älskade karl när jag kommer hem i kväll...
Glömde köpa den i fredags och idag har han redan påminnt mig 3 ggr tror jag... vågar jag mig på en gissning om att det kan bli en gång till??? Haha... han är så söt så...

Nej ha en bra dag, njut ni som är lediga, en annan ska ju jobba och slita...

 Avslutar med en bild på söta wilma, just för att hon är så söt... sötungen =) 

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0