gårdagen då...

ja gårdagen va toppen...

Tack alla för en jätte rolig dag!!!

Dom kom ju som sagt och hämtade mig vid 2, sen bar det iväg till Harnäs klubbstuga, jätte mysig stuga förresten.,..
Sen fick jag gå ner i källaren där dom gjort jätte mysigt med ljus...
Där åt vi mat, jätte god pasta sallad med vitlöksbröd... mumsigt värre....

Efter det så fick jag öppna väskan som daniel hade skickat med, och i den så låg det handduk och bikini... vi skulle basta...

Så där satt vi ett tag och prata skit och drack lite... väldans trevligt...

Sen eftersom det var min födelsedags fest så lova leo att fixa mitt hår och sminka mig... tack och bock =) så jag vart så tjusig så...

Sen vart det.... SEXPARTY :) Jippieee... det var skoj, och så åt vi tårta under tiden =) mums... man kunde då inte känna att Sara tappat den i snön innan... haha
 snygg julklapp kanske... kakform i

Sen hade dom tipspromenad dom som va där med frågor om mig... haha
Hanna knep första platsen...

Sen sjöng vi singstar och umgicks och hade väldigt trevligt... tycker då jag iaf!!!


Så tack än en gång alla inblandade... va en toppen dag...

Sen fick jag ju så klart öppna paket oxå... och det var massa fina saker =)
Bla så fick jag ett presentkort på Face it för 600 kronor... jisses va bra... Skönt att få gå dit och skämma bort sig själv lite =) det händer ju inte allför ofta...


snodde några bilder av sara... hihi...

Sen vart det utgång på silver... och det var oxå skoj... så ja, det var en jätte kul dag helt enkelt!!!

Love you!!!

*Om man inte vet var man ska är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram. Källa: Nalle Puh*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0