jajaja

nu var det ett tag sen jag skrev, men är väll ingen som saknar mina inlägg... haha

Har iaf inte hänt så mycket förutom att jag har klippt mig och att julen närmar sig med stormsteg...bara 3 dagar kvar...
Helt sjukt va fort tiden går....

Tänk allt man förbereder inför julen så är det över på bara några dagar..., men kul är det iaf =)

Åhh min älskade mormor har vart/är dålig, men är på bättringsvägen hoppas jag!!! Annars vet jag inte riktigt vad jag gör...

Skönt med ledig helg iaf.. va till blge igår och handla klart alla julklappar, nästan... jag och sara ska dit på tisdag och göra klart det sista om mormor är bättre, för sara ska va hemma med henne när mamma jobbar, för hon kan inte va själv nu...

Men hoppas av hela mitt hjärta hon är bättre då...

Har iaf städat hela lägenheten idag, riktigt skönt att ha städat och klart till jul!!!

Nej nu ska jag ladda inför det som komma skall, nämligen tv-spel..., jippie =)

ha en trevlig kväll!!!

Kommentarer
Postat av: M-L

men! klart jag saknat dina hemskt givande inlägg... minst lika mycket som du sakat mina! ;)



åh... jobbigt det där :( hoppas det blir bra med din mormor!!!!



många kramar!

2008-12-22 @ 00:10:54
URL: http://mls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Klart vi saknar dina inlägg!:) mera mera..=)

Jobbigt med din mormor men det är bara hoppas allting blir bra och ni får njuta av en fin jul tillsammans..=)

2008-12-22 @ 10:53:04
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0