julbordat klart

japp då var jag hemma från julbordet... bara att ladda om för julbordet i morgon.
Fast då är det med familjen, det idag var med jobbet...

Vi ska även fira pappa som fyller år... sen har min älskade morfar namnsdag i morgon...

Får ta med ett ljus och åka och tända det på graven... blir andra gången den här veckan jag är dit och tänder... känns så skönt att man är där ganska ofta... fast det är jobbigt att gå dit så tror jag det skulle kännas ännu jobbigare att inte gå dit...

Jag längtar tills på lördag som en tok.... ska bli så kul...
Hoppas det kommer mycket folk =)

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig, för jag ska upp tidigt i morgon med... börjar 7... och i natt så sov jag inte många timmar... somna vid en 3 tror jag... och det är ju lite drygt när man ska upp halv 6... nej tacka vet jag sovmorgon =) sömntuta som jag är =)

Ha en trevlig kväll och sov gott sen alla!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det vart en riktigt myskväll!:) Inte så ofta hon sover här..men det är så roligt!



Får se om jag kommer imorgon beror på hur trött jag är efter jobbet.. ska ju upp och jobba på söndag

också. Annars hoppas jag ni får en toppen kväll imorgon.. men det tvivlar jag inte på. Ta massa kort så man får se sen!:)



Kramis

2008-12-05 @ 08:36:51
URL: http://tarjisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0