men klantarsle säger jag bara

fundera ett tag, sen gjorde jag slag i saken, jag satte igång att måla, tänkte bara ta pallen, men sen så tänkte jag att va fan när jag ändå håller på så tog jag sängbordet oxå... som iofs inte används som sängbord, men ahh skit samma...

Det gick iaf hur bra som helst, va riktigt nöjd över mig själv, för vaddå, det är inte så lätt om man inte kan... men nej jag tyckte jag var så duktig, tills det var dags att göra rent penslarna...

Då lägger jag ner dom i diskhon, och sätter på vattnet... och vad tror ni puckot gör sen då???

Jo då tar jag tag i penslarna för att gnugga bort färgen, smart väldigt smart Carlsson... jag vart ju totalt vit... och ju mer jag gnugga desto vitare vart jag, ändå upp på armarna.... fram med aceton som jag hällde på en diskborste och så gnugga jag, ja jag gnugga för glatta livet, va tvungen att väcka daniel... för när jag stog där och gnugga så insåg jag att jag kan ju faan inte åka på kryssning knall vit över hela händerna och upp på armarna, så va tvungen att väcka han och upplysa om att han ev. får åka utan mig på kryssning...

Men efter mycket gnuggande så vart det lite bättre iaf... men va ont jag har i händera, och va torr jag är efter allt diskmedel och aceton och skrubbande...

Så nu ger jag upp för idag och går och lägger mig...

Godnatt!!!

Kommentarer
Postat av: andersson

men carlsson :) du skulle väl fortsatt att måla halva armarna då så hade ni fått all julmat för er själva om du sagt att det var nån ovanlig hudsjukdom som är väldigt smittsam :)

2008-12-12 @ 08:56:41
Postat av: Jossan

Hihihi så det kan gå,stackare... Du var det oljebaserad färg så skulle du haft lacknafta,annars är det omöjligt. Då kan jag förstå att du blev så fin!! Får åka till dollar och köpa idag, billigt och bra. Du ha det så skoj på xningen nu och festa lite för mig också tack..Pöss Pöss

2008-12-12 @ 09:38:22
Postat av: M-L

haha!! men åh... utmärkt tajming att klanta till det! då är du oraggningsbar på kryssningen sen då... så vänta dig ingen hjälp från karln din... om han nu inte tycker att det är jobbigt att gå och skämmas bredvid dig, då kanske han leker snäll ändå... :D



haha!!!!

2008-12-12 @ 11:50:41
URL: http://mls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0