Partylite

japp, ett sånt ljusparty har jag precis varit på... det var skoj, dom har så mycket ljus och lyktor, och det luktar ju så gott allting!!!

Synd bara att det är så rackarns dyrt... men jag var duktig, det var jag. Handlade bara för 85 kronor... det ni!!!
Så jag är nöjd... hihi

I morgon är jag ledig men ska till mormor på lunch sen skjutsa henne till frisören och sen vidare på personal möte... och gissa vad vi ska få???
TÅRTA... ja just det, ni läste rätt... gissa om det blir gott... haha
Bara för den fina utmärkelsen vi fick.. att vi va bland dom 3 bäste inom landet på äldrevård... och det är väll inte fy skam att få en sån utmärkelse =)

Nej nu vill jag ha mina ljus, för dom lukta så gott...
köpte 2 olika lukter, päronchampagne, och sen den andra kommer jag inte ihåg vad den hette, senil som jag är... Jag & josefin köpte ett varsit med varsin lukt, så kan vi dela hälften var sen....

På Lördag är det som sagt fest...
Kl: 18.00 är det tydligen samling för alla tjejer vid harnäs klubbstuga, och killarna får komma kl 20.00... undra vad dom rackarna har planerat för nåt???

Jag blir nästan lite nervös... men kul ska det bli... dom bästa bästa kommer iaf!!!
Resten struntar jag i... haha....

Nej men jag ser verkligen fram emot lördagen, det ska bli så kul...

Ska till Blge i morgon och titta om jag hittar nåt att ta på mig... hoppas det, annars får jag väll ta en svart sopsäck och dra över huvudet som afton klänning... =)

Nej ha en bra kväll alla!!!

Ska mysa lite med min Darling i soffan nu har jag planerat, men vad han har planerat vet jag inte... han får bara hänga på =)

*Ta hand om varandra, i morgon kan det vara försent*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0