älskade ledighet :)

japp ledg i dag och i morgon, är så skönt att vara ledig, har hunnit putsa klart alla fönster nu inför flytten som närmar sig med stormsteg, så det känns skönt...

Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Är riktigt hungrig faktiskt...

Jag har vunnit en tävling, hihi :) är väll nåt som aldrig händer annars :)

I morgon ska jag börj packa ner lite saker tänkte jag, är iofs inte förrens den 5 augusti vi flyttar men är lika bra att börja lite smått redan nu, för annars vet jag vad jag kommer få göra på min semester och det känns ju inge vidare skoj, för nu behöver jag vara lite ledig tycker jag...

På måndag ska vi till Leksand sommarland och leka lite ;)  min älskade linda är ju hemma ett tag nu :)

Och så får vi se hur det blir på lördag om det blir utgång, vore skoj... =)
Leo kommer ju förhoppningsvis hem då, Så häng på ni som är sugna vettja :)

Nej nu ska jag kika till maten men ha de gött alla

'Om du vill bli älskad,älska själv*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är allt bra sugen!! Party party!

2008-07-01 @ 21:45:41
URL: http://bellaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0